Aainaa Narilsa | extremely high imaginary writer

#44- Kuat





Allah
Dugaan ini aku terima
Tidak lagi aku keluh
Kesal aku berakhir
Menyepi tangisanku
Masih aku rasa sendiri
Aku yakin Kau menemani

Allah
Jika dia bukan untukku
Musnahkan rasa yang hadir
Kerna sayang dan cinta ini
Hanya untuk dia yang bakal
Bergelar suami
Jika dia tercipta untukku
Kuatkan rasa yang sedia ada
Kukuhkan ia
Walau berpisah sementara
Pasti suatu ketika
Kan bersatu jua
Kerna dia tercipta untukku

Allah
Aku tahu ini ujian dariMu
Redha dan aku terima walau perit
Tak tertahan sakit tertanggung
Walau tulang belakang hampir sembuh
Sakit lain datang mengetuk
Tak berdaya aku menahan
Sakitnya Ya Rabb~
Hapuskan ia satu persatu
Kasihanilah hambaMu

Allah
Lemah badanku kian waktu
Gigil badanku tiada henti
Hati. Dada. Jiwa.
Dipukul ombak
Dibawa arus
Terdampar ke dasar
Meronta-ronta
Aku ingin berlari
Inginku menyendiri
Tapi berlari bukan jalan
Bukan jalan yang terbaik

Semoga kuat menyesap masuk ke pelusuk tubuhku.
Semoga tabah menghiasi sanubariku.
Semoga tenang mendamaikan fikiranku.
Semoga lapang melingkari dadaku.



aainaa narilsa


© alexithymia, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena