Aainaa Narilsa | extremely high imaginary writer

#36- Mangsa




Mungkin banyak silapku
Mungkin besar khilafku
Mungkin berat dosaku
Mungkin aku terlanjur
Mungkin aku terpesong
Mungkin aku... (mengeluh)
Mungkin, mungkin itu kebenaran

Katakan saja ku tk bernilai
Pergi daku pergi tk aku kembali
Katakan saja ini barangkali hanya mainan
Daku putuskan saja sebuah ikatan
Katakan saja segalanya sia-sia
Tk berdaya ku menahan lagi sengsara
Katakan saja kau hanya berpura
Ini semua hanya mainan hati dan jiwa

Rapuh
Hancur
Lebur
Kecewa
Sengsara
Berderai
Berkecai
Hancur
Hancur
Hancur

Mana satu kebenarannya
A atau B
Mana satu hendak ku percaya
Ini semua babi
Letih penat lelah
Hanya aku dipersalah
Hindarkan aku dari kebabian ini
Suatu hari babi pasti akan lari


Aku. Mangsa.




aainaa narilsa


© alexithymia, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena